luni, 26 ianuarie 2009

Pentru VOI

Pentru cei care imi citesc bloglul, am realizat si eu in sfarsit ca mai exista lume care da click la linkuri. Personal nu fac asta prea des. Chiar daca nu am luat la cunostiinta decat de doua persoane in plus, ajungand la numarul “magic” de 4, pentru mine reprezentati un public. Si simt
responsabilitatea.

Multumesc celor care mi-au spus ca imi citesc blogul. Si rog si pe viitorii cititori sa faca acelasi lucru. De asemenea rog la comentarii (se pare ca direct la blog is mai dificil de scris, eu una n-am reusit), dar macar pe mess. Am nevoie de comentarii constructive. Deocamdata posturile mele se aseamana prea mult ca un monolog cotidian. Cu toate ca acest fapt il face mai usor de citit, as vrea sa imi dezvolt putin latura literara. Si sa invat a scrie mai corect. Am gasit cu ajutorul vostru greseli de tiparire si altele. Singura nu le vad prea usor. Dar ma intereseaza mai ales comentariile referitoare la ideile exprimate, la cum sunt percepute ele. O parere obiectiva e importanta. Costel, stii ca ma refer la tine si te rog sa ma ajuti, dar poate nu esti singurul...

Prin intermediul acestui blog mi-am amintit cat de placut e sa iti exprimi gandurile in scris. Obisnuiam sa tin un jurnal intim. Dar de cand l-am cunoscut pe Adrian nu am mai simtit nevoia.
Blogurile par a fi un inlocuitor potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu